FAQ 

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen betreft bestelling, betaling en levering. Staat uw vraag er niet bij? U kunt ons altijd bellen op (+31) (0)495-545005.

Hoe zit het met...?

 

U kunt uw bestelling betalen met de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, Mastercard, Visa, Bankoverschrijving, Sofort Banking, Bancontact/Mr. Cash en Paypal.
Alle prijzen op de Packforce.nl zijn exclusief BTW. In uw winkelmand worden de prijzen zowel exclusief als inclusief BTW weergegeven.
Klanten in Nederland betalen 21% BTW. Klanten in België met een geldig BTW-nummer betalen geen BTW. Heeft u als Belgische klant geen geldig BTW-nummer, dan geldt het BTW-tarief van 21%.
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd, dan brengen we u hiervan op de hoogte.
Bestellingen vanaf € 200,- worden kosteloos geleverd. Bij bestellingen onder € 200,- worden € 12,50 verzend- en handelingskosten in rekening gebracht.
Indien u voor het eerst een bestelling plaats op Packforce.nl, klikt u dan op ‘bestellen als nieuw account’ in het bestelproces. Binnen 24 uur na uw eerste bestelling ontvangt u per e-mail een link waarmee u uw account kunt activeren d.m.v. het aanmaken van een wachtwoord. Uiteraard wordt uw order op de dag van bestelling al in behandeling genomen.
U heeft een e-mail ontvangen waarmee u uw account kunt activeren. Via de vermelde link kunt u een wachtwoord aanmaken en krijgt u toegang tot uw account. Hier kunt u uw gegevens beheren en bewaren zodat u een volgende keer sneller een weder bestelling kunt plaatsen.
U ontvangt uw orderbevestiging per e-mail wanneer u uw bestelling op de Packforce.nl heeft geplaatst.
De pakbon ontvangt u bij uw levering. Op deze pakbon kunt u alle producten vinden die geleverd zijn, zodat u eenvoudig kunt controleren of uw levering compleet is.
De factuur ontvangt u per e-mail, enkele dagen nadat uw bestelling verzonden is.
Het is mogelijk om een besteld artikel te retourneren. Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice. Op basis van de retourreden neemt de klantenservice de retourprocedure met u door, om een correcte en snelle afhandeling mogelijk te maken. Alleen goederen die we in ongeschonden staat (dus onaangebroken verpakkingen) retour ontvangen, kunnen wij crediteren.
Op sealers heeft u een garantie van 12 maanden. Constateert u binnen een week na ontvangst een defect aan uw geleverde apparaat (door een productiefout of transportschade), dan halen wij het product kosteloos bij u op ter reparatie. Wij sturen u, zonder verdere kosten, het gerepareerde of een nieuw product retour. Ook buiten de productgarantie kunt u het product ter reparatie aanbieden. De kosten zijn dan in de meeste gevallen voor eigen rekening. Neem in ieder geval contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.